21 Ocak 2017 Cumartesi

SENSIBIO DS+ Foaming Gel

Selam kızlar,
Geçen yazımda sizinle çok beğenerek kullandığım nemlendiricimden bahsetmiştim bugün ise günlük cilt bakım rutinimizin olmazsa olmazı yüz yıkama jelimden bahsedeceğim benim tercihim Bioderma markası olduğu cildim hassas olduğu için sensibio serisini seçtim.Kızarıklık ve pullanma problemi yaşayan hassas ciltler için arındırıcı temizleme jeli olarak geçiyor bu yıkama jelini 3/4 aydır kullanıyorum ve cildimde herhangi bir probleme sebep olmadı yakma hissi yok cildinizi gerçekten güzel temizliyor ama bunu dışında bir fonksiyonu yok yani sıradan bir yüz yıkama jeli kısaca kokusu yok gramaj olarak oldukça bereketli bir ürün kendisi.
Sensibio DS+ Foaming jeli nemli cilde uygulayın sonrasında iyice durulayın üzerine tonik kullanıyorsanız tonik daha sonra nemlendiriciniz ve serumlarınızı uygulayabilirsiniz yani cildime rahatsızlık vermesin hassas ve kızarık bir cildiniz varsa bu yüz yıkama jeline bakabilirsiniz ama diğer yazılarımda da belirtiğim gibi herkesin cilt tipi farklıdır mutlaka kendi cilt tipinize uygun ürünler kullanmalısınız sevgiyle kalın.....
Sosyal Medya Hesaplarım;
INSTAGRAM=>dilaracabuk
SNAPCHAT=>Karamelladd






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder