21 Ocak 2017 Cumartesi

MAC STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION

Selam kızlar,


Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz size önceden beri çok merak ettiğim ve geçen günlerde aldığım bir ürünü anlatmak istedim.Bu ürünü alma sebebim sabahları okula giderken fondöten,bb krem gibi likit ürünlerin kullanımının zaman alıyor olması hemen mac studio fix powder plus foundatıonu suratıma uygulayıp az miktarda kapatıcılık ve doğal bir bitiş sağlayabiliyorum bu özellik gerçekten benim çok işime yaradı.
Tek başına kullanırken daha fazla kapatıcılık elde etmek için real techniques expert face brush ile uyguluyorum.Aynı zamanda fondöten gibi likit ürünlerin üzerine sadece sabitlemek amacıyla son kat olarak real techniques blush brush ile uygulamayı tercih ediyorum böylece kat kat  bir görüntü oluşmamış oluyor.

Ürünün yapısına gelicek olursak ürün kadifemsi bir dokuda ve uygulaması oldukça kolay ve pratik benim kullandığım renk en açık olan nw15 rengi.Sizde benim gibi sabahları zaman kazanmak ,isteyip aynı zamanda kusursuz görünmek için cildiniz problemli değilse bu ürüne mac mağazalarında bakabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam şuanki fiyatı 109 tl.
  Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler umarım faydalı olmuştur :)
 Tekrar görüşmek dileğiyle......




 Sosyal medya hesaplarım;
İnstagram=>dilaracabuk
Snapchat=>Karamelladd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder