29 Ocak 2016 Cuma

AVON PERFECTLY MAT RUJLAR


Selam kızlar,
Bugün sizlerle avonun yeni çıkan perfectly mat rujlarını incelemek istiyorum.Her marka mat rujlar çıkarmaya başladı onlardan eksik kalmak istemeyen avon markası da mat rujlar üretti daha öncede az renk çeşidi olsa da mat ruj denemeleri yapmıştı ama tam olarak başarılı oldukları söylenemezdi bunu farketmiş olacaklar ki oldukça fazla renk seçeneği ve %100 gerçek mat ruj sloganı ile perfectly mat rujları piyasaya sürdüler.Avonun bu ruj ile  vaadettikleri ise dudakları kurutmadığı diğer mat rujların aksine ,bir sürüşte yoğun renk verdiği,topaklanma yapmadığı ve kadifemsi pürüzsüzlük hissi... Bakalım bu özelliklerin hepsine sahip mi??
Öncelikle evet bu rujlar kesinlikle %100 mat avon bu sefer başarmış kızlar :) yapısı çok güzel yumuşacık dudaklarınıza sürerken hissettiğiniz his muhteşem bu konuda da oldukça başarılı yani kadifemsi pürüzsüzlük hissini kesinlikle yakalamış
gelelim mat rujların en büyük problemi olan dudakları kurutması aslında dudakları kurutup kurutmadığını anlamak benim için oldukça zor oldu çünkü benim dudaklarım normalde bile oldukça kurular daha iyi anlayabilmek için ruju uygulamadan önce dudaklarıma peeling yaptım.Benim dudaklarım çok kuru olduğundan mı bilmem ama sanki yinede dudaklarımda birazcık kuruma yaptı ama diğer mat rujların aksine daha az kuruttu dudaklarımı yani dudaklarınız çok kuruysa bile kullanabileceğiniz bir mat ruj...
Birazda ürünün ambalajından bahsedelim ürünün mat oluşana atıf yapılmış gibi dış ambalajı da mat siyah oldukça şık bir görüntüye sahip nars markasının ambalajlarını anımsatıyor mat dokusundan dolayı temiz tutulması oldukça zor :( onun dışında ruju sürerken iç yüzeyindeki metal yere bulaşma yapabiliyor 
Gelelim benim sahip olduğum iki renge; Wild cherry ve Ideal lilac
İlk olarak ideal lilac renginden bahsetmek istiyorum.Günlük makyajlarınız da kullanabileceğiniz pembe alt tonlu bir lila rengi oldukça tatlı ve şirin bir rengi var aslında tam bir şeker pembesi ama içinde birazcık mor esintileri var.Mat ve pembe daha ne olsun :)

Sırada wild cherry rengi var. Katalogta gördüğümde rengine vurulmuştum kendisinin aslında orada gördüğümde morumsu koyu bir ruj olduğunu sanmıştım ama daha bordoya yakın bir renk katalogdaki rengi beni yanılttı.
Aslında klasik bir mat bordo ruj pek bir farklılık yok eğer bordo mat ruj arıyorsanız tercih edebilirsiniz gece makyajlarınız da kullanabileceğiniz güzel bir renk
Benim avon perfectly mat ruj serisi hakkındaki görüşlerim bunlardı kızlar avonun mart sayısında stışa sunulacaklar oldukça fazla renk seçeneği var.Umarım fikirlerim size yardımcı olabilmiştir hepinizi kocaman öpüyorum vaktinizi ayırıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler sevgiyle kalın....DİLARA 
Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesabım 
@karamelladd 

2 yorum:

  1. mocha marvelous rengide çok güzel bence ona da bir bakmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu yeni aldım çok teşekkür ederim :)

      Sil