24 Ocak 2016 Pazar

BLOG TANITIMI


Selam kızlar,
 Bu blogda sizlerle güzellik tüyolarımı,ürün incelemeleri,bakım rutinlerimi,makyaj hilelerimi özellikle okula giderken beni kurtaran size de yardımcı olabilecek bazı makyaj sırlarımı paylaşacağım ama konuları bunlarla sınırlı tutmak istemiyorum arada dizi,film ve kitap önerilerimi,ders çalışma düzenim gibi değişik konulara da yer vermeyi istiyorum sosyal medya hesaplarımda aktif olmaya çalışıyorum hesaplarımından da blog hakkındaki gelişmeleri yada bahsettiğim konular hakkında bilgi bulabilirsiniz blogumdaki yazıları okurken keyif alacağınızı ve sizlere yardımcı olacağını umuyorum blogumu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim takipte kalın kızlar hepinizi kocaman öpüyorum
Sevgiyle kalın....Dilara 

Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesaplarım
 @karamelladd



Karamelladd 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder