27 Ocak 2016 Çarşamba

KYLİE JENNER GÖZ MAKYAJI


Selam kızlar,
Bugün yazımda sizlerle son dönemde oldukça popüler olan trend göz makyajlarından kylie jennerın öncülük ettiği doğal kahvemsi tonlardan oluşan göz makyajının yapım aşamalarını paylaşıcam
1)İlk olarak göz makyajımıza tüm göz kapağımıza göz bazı uygulayarak başlıyoruz.Benim elimde avonun light beige isimli göz bazı vardı onu kullandım göz bazı hem göz makyajınızın kalıcılığını artırıyor,farların renklerini tam vermelerine yardımcı oluyor hemde göz kapağınızda ki renk eşitliğini sağlıyor.
2)Göz bazını uyguladıktan sonra mat bej tonlarındaki istediğiniz herhangi bir göz farını tüm göz kapağımıza uyguluyoruz.Ben the balm voyage II paletindeki welcome rengini uyguladım.

3)Daha sonra göze derinlik katmak için göz makyajımızın en önemli noktası olan kavis bölgemize soğuk alt tonlu bir kahve uygulamaya geldi ama ben zaten oldukça beyaz tenli olduğumdan bu göz makyajını yaparken soğuk alt tonlu ve sıcak renkli olan kahve tonunu karıştırmayı seçiyorum böylece suratımı daha canlı göstermiş oluyorum sizde benim gibi açık tenliyseniz bu uygulama şeklini tercih etmeniz daha doğru olur ben burada avon true colour mocha latte 4'lü far paletindeki kahve ile nyx 720A sunny isimli bronzerı karıştırarak katlanma bölgeme dağıtarak uyguladım daha doğal bir görünüm yaratmak adına
4)Göz makyajımızı buğulu hale getirmek için ise daha koyu bir kahveyi göz kapağımızın dış köşelerine uygulayarak dağıtmalıyız renkler birbirine iyice karışmalı doğal bir görüntü için.benim kullandığım yine avonun aynı palettindeki en koyu kahverengi
5)Göz kapağımızın orta kısmını aydınltmak hem gözümüzü daha aydınlık hemde daha büyük gösterir bunun gibi küçük makyaj hileleri ile farklılık yaratabilirsiniz :) burada gözümüzü aydınlık ve büyük göstermek için iki adım uygulayacağız ilk olarak göz kapağımızın orta kısmına ışıltı yada mat bu sizin tercihiniz açık bir beyaz,pudra,şampanya renklerinden istediğinizi uygulamak benim tercihim daha öncede kullandığım mocha latte paletindeki en açık ton olan ışıltılı bir pudra rengiydi 2. adım olarak gözünüzün içine ten rengi yada beyaz açık bir renk kalem çekmek tercihiniz ten rengi olursa daha doğal bir görüntü yakalayabilirsiniz benim uyguladığım pastel markasının 125 nolu ten rengi kalemiydi
6)Şimdi ise hepimizin zorluk çektiği ama bir türlü vazgeçemediğimiz her göz makyajının tamamlayıcısı olan eyeliner uygulaması var kylie jenner gibi bende bu makyajda çok kalın olmayan küçük bir kuyruk çekerek eyelinerı uygulamayı tercih ettim.uyguladığım eyeliner super extend likit siyah eyeliner çünkü ben likit eyeliner ile daha kolay uygulama yapıyorum :)
7)Ben genellikle makyajın sonlarına doğru kaşlarımı doldurmayı tercih ediyorum mocha latte paletindeki koyu kahve ile taradığım kaşlarımda ki boşluklara hafifçe uyguluyorum benim kaşlarım kalın ve gür olduğu için kalem ile değil far ile kaşlarımı doldurmayı seviyorum daha doğal durduğunu düşünüyorum.Pastelin ten rengi kalemi ile çerçeveliyorum ki daha keskin hatlara sahip olsun kaşımın altına ve göz pınarıma avon nude shimmer isimli paletteki parıltılı sedefli beyaz rengini uygulayarak aydınlık katıyorum.
 8)Ve son aşama olan maskara uygulamasına geliyoruz.Kylie jenner tam bir takma kirpik delisi gerçi tüm ailesi öyle :D ama ben bu makyajı günlük makyaj tarzında uyguladığım için takma kirpik uygun olmayacak o zaman bizde maskara ile o görüntüyü elde etmeyi hedefliyoruz o yüzden ben iki çeşit maskara kullandım ilk olarak hacim veren bir maskara uyguladım avon bıg darıng volume mascara,daha sonra kirpiklerimi tek tek ayırıp uzunluk katması için  alıx avıen volumplus mascarayı
kullandım bence sonuç gayet iyi :)
İşte kylie jenner göz makyajımızın yapım aşamaları bu kadardı bence kullanabileceğiniz oldukça doğal ve hoş bir makyaj umarım beğenmişsinizdir :) vakit ayırıp okuduğunuz için çok teşekkürler umarım yardımcı olabilmişimdir hepinize kucak dolusu öpücükler sevgiyle kalın....DİLARA
Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesapım;@karamelladd


2 yorum:

  1. Dilara cım ellerine sağlık harika bir makyaj olmuş :) Güzel gözlerini dahada ortaya çıkarmış. Ben burdan seni takip edicem. Çok yararlı bilgiler edindim sayende. Umarım benim gibi birçok kişiyede yardımcı olacakdır paylaşımlar ın. Seni bu sayede tebrik ediyorum ve buna vakit ayırdığın içinde teşekkür ediyorum :) Sevgiyle kal Dilara cım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deniz teyzecim beğenmeniz beni çok mutlu etti kocaman öpüyorum :)

      Sil