25 Ocak 2016 Pazartesi

FLORMAR MAT OJE SERİSİ



Selam kızlar,
 İlk yazımın ürün incelemesi olmasını istedim.Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün sizlere elimde bulunan flormar mat oje serisindeki ojeler hakkındaki görüşlerimi ve renklerinin detayından bahsedeceğim...
 Öncelikle ojelerin yapısından bahsetmek istiyorum ojelerin yapısı kadifemsi ,sürümü kolay ,fırçası klasik flormar ojelerinin fırçası tırnaklara kolayca ulaşım sağlayabiliyorsunuz flormarın diğer ojelerindeki kolay renk vermeme sorunu mat serisinde de görülmekte özellikle bendeki elegant grey ve extreme grape renklerinde bu sorunu açıkça görebiliyorsunuz ancak 2-3 kat geçmeniz gerekiyor tam rengi verebilmeniz için ama kesinlikle kuruma süreleri oldukça etkileyici zaten mat ojeler yapıları gereği diğer ojelerden daha çabuk kuruyorlar flormarın mat serisindeki ojelerin renkleri de hızlıca kuruyor ve çabucak matlaşıyorlar.



Resimde gördüğünüz ojelerin numaraları  soldan sağa;M11,M10,M06,M03,M02
Şimdi resimdeki ojelerin detaylarından bahsetmek istiyorum=>
 **Öncelikle  M11 (pure purple) renginden bahsedelim pure purple morcivert ile mor arasında bir renk 
Bir mor hastası olarak serinin en sevdiğim renklerinden biri sadece tek kat sürüldüğünde bile rengini diğerlerinin aksine oldukça vermekte bana sorarsanız elinizde kesinlikle bulunması gereken renk :)
**Şimdi sırada M10 (extreme grape) kendisi oldukça ünlü hatta ben bile sürdüğüm günlerde çok kişi tarafından numarası soruluyor hep :) toplu taşıma araçlarında elimde bu ojeyi görüp soran 5-6 kız vardır sanırsam benimde bayıldığım bir mor renginin tonlarından kendileri

adında anladığımız üzere üzüm çeşitlerinden en güzelinin renginden esinlenilmiş sadece bir sorunu fazla sıvımsı nasıl tabir edilir bilemiyorum ama akışkan daha doğru bir anlatım şekli olabilir o yüzden kat kat uygulamanız ve iyi bir maniküre sahip olmanız gerekiyor en iyi şekilde uygulayabilmeniz için
**Şimdi ise benim bir anlık şaşkınlığım ile aldığım gratis mağazasındaki rafta bana oldukça cazip gelen ama eve geldiğimde benim rengim olmadığını anladığım M06(elegant green) var.

bu oje için yağ yeşili desem yanlış olmaz diye düşünüyorum aslında yağ yeşilini sevmeme karşın bu renk ile pek uyuşamadım ama kalıcılığı ve renk vermesi oldukça iyi eğer yeşil ve tonlarını ojelerde seviyorsanız almanızı tavsiye ederim :)
**Şuan elimde bulunan M03(elegant grey) renginden de bahsedelim biraz özellikle kış aylarında mat ojeler hepimiz vazgeçilmezi özellikle de dumansı renkler kotlarımız ve kalın kazaklarımızın tamamlayıcısı size modern bir hava katacak son dokunuş bu oje olabilir 



**Sırada elimde bulunan son mat oje olan herkesin oje koleksiyonunda bulunması gereken trend olan mat siyah yani M02(satin black) var kıyafette olduğu gibi bence ojede de siyah bir renk kurtarıcı olabilir tırnaklarınızın bakımsız olduğu bir zamanda sizi kurtaracağından şüpheniz olmasın ve ben bu satin black rengini ve yapısını oldukça beğendim tam anlamıyla keskin bir siyah çarpıcı olmak için kullanılabilecek bir oje ;)


Flormar mat oje serisindeki renklerden bende bulunanları bu kadardı umuyorum ki size fikirlerim ve görüşlerim ile yardımcı olabilmişimdir vaktinizi ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim blogumu takip etmeye devam edin hepinize kucak dolusu öpücükler sevgiyle kalın...

DİLARA:) 


Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesaplarım;
@karamelladd
 Karamelladd






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder